Technologia w służbie tradycji – kalendarze, terminarze i notesy z chipami NFC

Technologia w służbie tradycji – kalendarze, terminarze i notesy z chipami NFC

29 listopada, 2022 Wyłączono przez Redakcja

Każdy z nas używa kalendarzy, terminarzy czy notesów. Świat nie stoi w miejscu i rozwój technologiczny wkrada się także do tych najprostszych gadżetów. Na stronie https://dobrekalendarze.pl można znaleźć tego rodzaju produkty udoskonalone o chipy NFC. Na czym polega tego rodzaju rozwiązanie i jakie profity ze sobą niesie?

Chip NFC – co to jest?

Prawda jest taka, że popularność inteligentnych urządzeń gwałtownie wzrosła w ostatnich latach. Bezproblemowa ich obsługa wymaga wydajnych rozwiązań do przesyłania danych i wyzwalania zdarzeń. Strzałem w dziesiątkę stają się chipy komunikacji bliskiego zasięgu (NFC), które są jednym z elementów umożliwiających łączenie się urządzeń w celu wymiany danych.

Taki chip NFC to swoiste połączenie systemu identyfikacji radiowej z popularną aplikacją Bluetooth. Tagi NFC działają jednak w bliskiej odległości, zapewniając użytkownikom większą precyzję. To rozwiązanie nie wymaga również ręcznego wykrywania i synchronizacji urządzeń, a największą różnicą jest sposób komunikacji.

Jak to działa w praktyce?

Wystarczy przyłożyć swój smartfon do chipa NFC, aby wejść w interakcję z punktem docelowym. I właśnie tutaj pojawia się cała gama możliwości. Poprzez system NFC można się w oka mgnieniu przenieść na przykład na stronę internetową jakiejś firmy. Szybki sposób na zachęcenie klienta do zapoznania się z ofertą!

Nic zatem dziwnego, że chipy wykorzystujące tą technologię zaczęły się pojawiać na gadżetach reklamowych firm. Przykładem mogą być właśnie wspomniane na wstępie kalendarze, terminarze i notesy.

Gadżety z chipami ze strony https://dobrekalendarze.pl

W ofercie sklepu internetowego https://dobrekalendarze.pl znajdziemy innowacyjne produkty wykorzystujące chipy NFC. Kalendarze, terminarze czy notesy w koncepcji SMART mają sprytnie wkomponowane w okładkę tagi, pozwalające na bezpośrednie linkowanie do strony firmowej.

Generalnie takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie klienta z ofertą marki, a także na prowadzenie akcji promocyjnych. Ze strony właściciela firmy istnieje przy tym możliwość śledzenia postępu kampanii marketingowej, poprzez analizę ilości wyświetleń i pobrań linków kierujących do strony.